Latest Instagrams

A reminder

20. siječnja 2014.



Izmišljene riječi, napravljene pjesme, virtualni osmjesi, lažni prijatelji, instant osjećaji,površne ljubavi, tuđi identiteti, zamjenske žene, bezalkohono pivo , sladila bez šećera, hrana u prahu, indigo-ge-em-o djeca, umjetna trava, ekstenzije u kosi, silikonski nokti, plasticne trepavice, nalijepljene šarenice (u boji)  umjetna tkiva, prazni životi, umjetne suze bez mirisa i soli. 


















Bonjour gospođi  koja  se prisjetila mladosti gledajuci moje lite, imala si slicne crne i voljela si ih nositi. Hvala Vam na  komplimentima i nadam se da niste primjetili moje podocnjake i blago rumenilo na kako vi kazete porculanskom tenu.

Bonjour i maloj djevojcici koja mi je uputila krezubi iskreni osmjeh, bez grimasa. Nosila je malu plisanu torbicu u obliku kravice, ne posjeduje "pametni telefon" 

Bonjour i mopsu koji se vrpoljio negdje kod Kruznog toka, spreman na mazenje i bilo kakvu psecu poslasticu. Odmarsirao je gegavim hodom ravno vlasniku isplazenog jezika i neskrivenom psecom srecom.

Bonjour i kasnozimskom proljecu zbog kojega se opet pocinjem odjevati slojevito (prosnasla sam strikani prsluk koji jos mirise na bakin omeksivac za rublje ili cistu ljubav pomjesanu sa kakao prahom.)

Bonjour i pjevacu Radiohead-a, ponekad mi se cini da pjevas samo za mene. Na ripitu si cijeli dan.




Ne dirajte mi Patetiku ! 

-(pročitati strastvenim žarom) 
















 nosila sam: majica - tally weijl, haljina - bikbok, straplice i traka za kosu - h&m, kaput - new yorker, torba - poppy bags






Do sljedecega puta, 
                                   voli vas Victorija :*

3 komentara

  1. Posebna, jednostavna u izričaju, nesilikonska što me raduje, jednostavno -svoja!

    Primavera <3

    OdgovoriIzbriši
  2. ovu kombinaciju bih ti odmah ukralaa, predivna <3 i sviđaju mi se slike, posebno treća :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice photos,
    lovely head band!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.