Latest Instagrams

Now we are free

13. travnja 2014.





Don't read in silence.
















I kad bi vrijeme zastalo...


Beskraj žutih polja... Najljepša su proljeća  ona u mojoj Slavoniji. 
Veliki Slikar upotrijebio je svu svoju maštu, prolio je paletu boja upravo na ove naše ravnice, naslikao je cvijeće, obojao stabla, dodao pčelice i bumbare. I ako naćulim uši mogu jasno čuti  zujanje, brujanje, crvtkut, život koji se događa oko mene.


Zagrljaj i buket poljskog cvijeća.
Tu smo sretni i tu  nam se sjene stapaju u jedno. 



































nosila sam: cizme - timberland, haljina - shs, vesta - vero moda, ruksak - vintage, ogrlica - CHIC UP






Do sljedećega posta,

                             voli vas Victorija :*

Broj komentara: 8

  1. super super super kao i uvijek ;))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve me podsjeća na "naše" doba...sve slatko, timberland cipele, ruksačić-baš sladak! Sve 5! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na divnom komentaru!
      Nedavno sam gledala fotografije iz '60-ih i '70-ih bile su to zbilja divne i opustene godine. ♥

      Izbriši
  3. predivno, harmonično, voljela bih da mogu biti tamo!

    OdgovoriIzbriši
  4. You look amazing ! Beautiful pictures :)

    KajaAnna

    www.podiumbykajaanna.blogspot.be

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.