Latest Instagrams

Čovjek sa mjesecom u očima

29. lipnja 2014.






Svaki dan umjesto igračke (hobija ustvari, odrasli se ne igraju!) zapišem priču, trenutna inspiracija bez osobitog smisla, redoslijeda ili literarne vještine, tek toliko da se razonodim.


(Ljerka je možda dobivala pjesme ali u mojoj smo obitelji siromašni, mi ih moramo raditi sami)






***



Tjedan je proletio u trenu, obilježavam na karti mjesta koja bih voljela posjetiti.
Želje se ispunjavaju ako ih iskreno želimo. Posjetit ću Pariz i u moj dom početkom osmog mjeseca dolazi malena mops beba.

Ljetne vrućine divljaju,  ne volim taj osjećaj ljepljenja i zagušljivosti, riskiram sunčanicu i pjegice i izbjegavam tramvaje. Tamna čokolada + cherry spašavaju stvar <3 























nosila sam: torba - POPPY BAGS, košulja - vintage, suknja - new look, naočale - GIANT VINTAGE, platforme i šešir - h&m








Plus fotke moje malene mopsice <3 Još uvijek nema ime, ako imate kakvu ideju pišite :)






Do sljedećega puta!

V. :*

3 komentara

  1. divan post ali mopsica je uzela svu pažnju!! Premedena je <3
    Ja bi je nazvala Dama ili Maza :)

    www.shippedfromvenus.com

    OdgovoriIzbriši
  2. jao što je medenaa! Kiflica doslovnoo! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo mi je jedan od tvojih najboljih outfita! Zaljubljena sam u cipele i mopsicu! :3 <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.