Latest Instagrams

Music inflames temperament

2. srpnja 2014.







Nitko nije bio sretniji od mene kada mi je poštar (onaj nasmijani, sa lenonicama smajlićima) dostavio paket sa mojom vinil torbom. Sjetila sam se A. i kako smo u našoj predzadnjoj klupi pričale o našim asesoarima iz snova, na vrhu moje liste bila je torba napravljena od gramofonskih ploča.

Toga jutra sve mi je proletilo kroz glavu, ma sve (svi albumi Doorsa koje si baš posebno voljela)  miris akrila, čak i grč u trbuhu zbog nenajavljenog usmenog.

Pa kad bih i vratila vrijeme ne bi ti rekla da ću jednom imati vinil torbu i da ćeš ti otići iz Osijeka, tek toliko da se ne rastužiž. 

Večeras, tebi u čast crno Osječko i cijela diskografija Doorsa.


























Nosila sam: hlače - Bubu with love, torba - Gramofonija tim, košulja - vintage, naočale - GIANT VINTAGE





Time to live 
Time to lie 
Time to laugh 
Time to die 

Takes it easy, baby 
Take it as it comes 
Don't move too fast 
And you want your love to last 
Oh, you've been movin' much too fast 










Do sljedećega puta,
V. :*

1 komentar

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.