Latest Instagrams

Pišeš dnevnik?

17. kolovoza 2014.







Uspavljuje me kišno popodne, gledam televizor i nepznata lica,ljudi pričaju priče  (priče govore za njih)

Kupila sam novu bilježnicu namjenjenu pisanju dnevnika (Čovječe, tko još piše dnevnike, sve je digitalno, pikselasto i plastično)

Ne vjerujem računalnoj tipkovnici, vjerujem vlastitom rukopisu  koji je u određenim trenutcima bio nervozan pa se sjetim koliko sam bila nesrpljiva ili ushićena zbog dogovorene kave u Cadillacu, uokvireni stihovi pjesme sjete me da sam djelila slušalice sa Prijateljem koji je ponosno stajao u prvim redovima silnih koncerata punk rock bendova i bendića, znao napamet Ne daj se Ines (izrecitiranu u prosjeku neznamnisamakolikoputa)


Vrijeme je stalo u jednom trenu, kažem, imala sam prijatelja, u potpunosti istog, toplog, snenog, pisao mi je, vjerovao mi, znao je o meni više od mene same  (bio je zelena kućna srećica u mojoj sobi)

- a bio je čovjek, prije svega satkan od soli, snažan poput mora.




























nosila sam: suknja - pull&bear, šešir - h&m, košulja - topshop. ruksak - poklon


Za tvoju dušu Evanescence, znam, long time no hear.



V. :*





Objavi komentar

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.