Latest Instagrams

Sezona paprenjaka

28. kolovoza 2014.








Sjedile smo skupa na kavi. Nisi izgledala drugačije nego inače. I dalje mislim kako mi se svidjaju tvoje šiške napravljene u kućnoj radinosti. 
Ti si cijela iz kućne proizvodnje, i to volim kod tebe. Nema pretjerivanja. Tri slike, isprintane, izrezane, zaljepljene na koricu neke stare bilježnice koja, gle slučajnosti, na sebi ima napisano «little girls made of sugar and spice». I eto pečata za moj zid kojim ga bilježim kao svoga. Stavljam na njega sve koje volim. 


***

A gledala sam baš danas neke stare slike. Ja u haljinici na trešnjice a ti u mornarskoj majici. Kreveljimo se u objektiv. I sve miriše na jabuku-cimet i paprenjake moje mame. Godišnje doba nikako ne odgovara mirisu koji ja osjećam. Ipak sve neodoljivo miriše na sreću. 
Voljela bih te opet sresti takvu, negdje van slika. A sezona paprenjaka i čaja od jabuke i cimeta se bliži. 



























nosila sam: hlače - Zara, vesta i šešir - h&m, cipele - Jeffrey Campbell


Vuna zamjenjuje golu kožu.
Birdy, pa... Birdy pjevuši cijeli dan. Došla je jesen (prividno?)
Mašem ljetu. Polako, lijevo - desno.


Do sljedećega puta,
V. :*



Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.