Latest Instagrams

Olival

10. kolovoza 2016.


Prije desetak dana prvi put isprobala sam Olival proizvode za njegu kože. Svi znamo da prije nanošenja make up proizvoda koža lica mora biti hidratizirana, stoga sam kao alternativu kremama za njegu lica koristila Olival zlatno ulje smilja i mogu vam reći da sam i više nego zadovoljna. Osim što divno miriše, oduševilo me i što je „suhi“ tip ulja koje ne masti kožu i vrlo brzo se upija, dovoljne su 2,3 kapi za cijelo lice. Rezultati takvog tipa njege vidljivi su odmah, a dobar učinak postiže se na svim tipovima kože. Sadrži prirodna ulja jojobe, argana, masline, sjemenki marelice ruže i badema, kao i prirodni ekocertificirani silikon ili bolje rečeno emoliens koji smanjuje osjećaj masnoće i na koži ostavlja taj „soft touch“.  Posjeduje Natrue certifikat i možete ga naći po cijeni od 129,90 kn.



Drugi proizvod koji me vrlo razveselio je Olival repelent protiv komaraca. Dugo sam tražila nešto što bi me tijekom ljetnih dana štitilo od dosadnih insekata. Olival natural defense spray ugodno me iznenadio svojom učinkovitošću i finim, svježim mirisom. Spray dolazi u dvije varijante, za odrasle i djecu (Naural defense i  Natural defense kids).  Preparati su izrađeni od eteričnih ulja šest najučinkovitijih biljaka: kajeput, niauli, litseacubeba, menta i lavanda koji su otopljeni u bademovom ulju. U potpunosti  su neškodljivi jer ne sadrže DEET, parabene, silikone, umjetna bojila niti umjetne mirise. dok je učinkovitost potvrđena dugotrajnim procesom testiranja. Predviđeno djelovanje preparata  je dva do tri sata.

Natural defense  za odrasle (49,90 kn)  i Natural defenSe kids (54,90 kn) možete  kupiti  u Dm-u, Kozmu, Bipi, Intersparu, Plodinama i bolje opremljenim ljekarnama.



Više o Olival proizvodima potražite na Olival web stranici i Facebooku.

Objavi komentar

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.