Latest Instagrams

LA ROCHE-POSAY Toleriane

13. svibnja 2019.




Osjetljiva koža predstavlja sve veći problem u svijetu. 264 milijuna žena smatra da im je koža osjetljiva. Smatra se da se 1 od 2 osobe barem jednom u životu susretne s osjetljivošću svoje kože. Ovim problemom zahvaćene su sve dobne skupine, od beba do starijih osoba. Osjetljiva koža zahtijeva prilagođenu njegu. Ukoliko je pravilno ne tretiraju, osobe koje pate od osjetljive kože imaju dva puta veću šansu da razviju kožu sklonu alergijama.


Početkom proljeća počinje moja osjetljivost na polen i ostale vanjske alergene koja mi se odražava čak i na koži lica.  Dugo vremena tražila sam za odgovarajuće proizvode koji će i u vrijeme alergija moje lice smiriti, obnoviti i hidratizirati. Nakon mnogih preporuka, odlučila sam isprobati La Roche Posay  Toleriane liniju. Proizvodi koje sam uvela u svoju beauty rutinu su Toleriane njegujući gel za pranje lica, Toleriane sensitive i Riche smirujuće  hidratantne kreme. Sva tri proizvoda pokazala su vrlo dobre rezultate  i odgovaraju  mojem tipu kože, laganih su tekstura i bez intenzivnih mirisa, te ne sadrže alkohol. Smanjuju osjećaj peckanja na licu, suhoću, ljuštenje, zatezanje i svrbež kože. 


Toleriane linija sadrži proizvode visoke tolerancije, formulirane s minimalnim brojem sastojaka da se smanji rizik od alergija. Intenzivan, brz i dugotrajan osjećaj ugode na koži, bez mirisa, konzervansa i alkohola, umiruje oštećenu i iritiranu kožu. 


*Više o cjelokupnoj La Roche Toleriane liniji možete saznati ovdje



Objavi komentar

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.