Latest Instagrams

soba grafita

18. ožujka 2013.

Kiša te naganja,
opet iz ormara izvlačiš
neku bundu  - u mojem slučaju.






Hodajući okolo po ulicama grada
shvatiš da na jednom mjestu
nisi bila dugo
tek tada se nađeš u sobi grafita





zalutala si slučajno u slijepu ulicu 
našla me kako kopam po kontejneru 
tražeći otpatke stihova pijanih poeta 




Jer tamo smo nekada bili, pili i družli se
čak i zimi
kada su nas grijala neka jeftinija vina
sada prekisela za naša fina nepca



i ja znam, imali smo jedno vrijeme 
nešto zajedničko, cimeri tuge i destrukcije 






sad samo čitamo nekad ispisane zidove 
ti imaš plan, a meni samo odijelo stoji dobro 




Svaka slika govori tisuću riječi
svaki grafit sasušene boje pamti
situacije i ljude.
Čovječe, prošetaj se i malo zagledaj
u svoju sobu grafita.






što reći, protresi sprej 
zaboravio sam biti sam 
potpiši se sa iksom 
i zatvori vrata 

                    Azrijel


Nosila sam: majica - Amadeus, kapa - romwe, bunda - mango, hlače - new yorker, torba - h&m, remen - stress, čizme - borovo

Hvala dragoj Ivani što me fotografirala iako je bilo jako hladno, dragim ljudima koji podržavaju naše projekte, novim prijateljima...

ako naletite, ostavite trag.
Voli vas sve Victorija sa j  

P.S. na facebooku imate nagradnjaču koja traje do petka ;) Check it out!

Ugodan tjedan vam želim!



Broj komentara: 7

  1. "Čovječe, prošetaj se i malo zagledaj
    u svoju sobu grafita..." Obožavam tvoj stil pisanja, i slike su predobro siale ;) Hugz!

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti puno! Ti si "kriva" za dobre fotke :) ljubim te! ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Love, love, love it! Budnica je predobra i super si je uklopila!

    ninafashionshow.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ali ja sam zaljubljena u tvoje cizme!!Zelim ih jako!!
    Ovo su stvarno super fotke i divna outfit imas kao i bundicu!!
    Superiska si mi!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) mislim da su sada na dodatnom sniženj u Borovu.
      hvala ti puno!❤

      Izbriši

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.