Latest Instagrams

Ƹ̴Ӂ̴Ʒ sunshine of your love Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

22. ožujka 2013.




Don't read in silence.
Press play ;)










Vjetar mi je pomrsio planove i kosu.
Dobila sam novu vestu sa Romwe-a i upalu grla. :)






Hoću novu boju kose 
da me primiš za ruku 
i poljubiš u obraz. 








Drugi je dan proljeća, muzičari su izvukli svoje gitare i pjesmom mame ljude.
Divno je bilo slušati Azru i ostale pjesme tako skupljena u gomili djevojaka koje su se sramežljivo smješkale. Čak sam i zapjevala :)




U mamurno subotnje podne 
da na suncu 
pijemo bijelu kavu 
i glupavo se smješkamo. 




Otkrivam neki novi svijet, šijem lutke. Da, lutke. Volim stvarati, razmišljati, pisati.


Da me ukradeš 
i odvedeš na izlet 
u nepoznatom smjeru 
pa da nam dan 
opet bude prekratak. 



Volim otkrivati nove pjesnike.
Volim se smijati.
Volim život.




Toplu večer da 
provedemo na klupi 
uz vino, poljubce i tajne 
i da zaspemo goli. 


Volim duge dane kada mogu neopterećeno lutati gradom.
Zastati gdje želim.
Promatrati, pamtiti.




A u bijelo jutro 
da me probudi 
vlažna njuška našeg psa 
koji nas zove u šetnju. 


                                                                      Anjas




Nosila sam: majica i čizme - New Yorker, tajice - romwe, parka - h&m, remen - Zara

 Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Uskoro ćete vidjeti moje lutke i lutkice, jedan cijeli šareni svijet.
Budite mi zaljubljeni i sretni. Ugodan vikend vam želim.
Voli vas sve Victorija sa j.

P.S. možete me naći i na Facebooku ;)
ako naletite, ostavite trag.




Broj komentara: 7

  1. jao super ti je post :)
    Odlične fotke imaš! =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna!!
    Mnogo mi se dopada kako pises i kako kombinujes stvari. :)
    Osijek uvek izgleda tako predivno.Volim ga jako!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek me razvesele tvoji komentari :)
      Divan je Osijek, pogotovo u proljeće.
      ❤ hvala ti!

      Izbriši
  3. Vau, predivna si :)
    Baš mi se sviđaju fotke i tekst.

    tinailuka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.