Latest Instagrams

Ja bi da letim da proždirem zrak!

21. travnja 2014.






Ruke su ti nježno hrapave od ilustriranja svih osjetljivosti na svjetlo. Ne dozvoljavaš da mi bude dosadno, uslikat ćeš krilatu porodicu na fenjerima i moje monologe između par postrojenih fasada ispod neba, svega što je nepregledno u svojoj prirodnoj veličini. 


















T. voli balone. Ne znam zašto. Stvorila sam svoju iluzilu u kojoj T. bezbrižno hoda i nosi sa sobom sve balone koje prodavač na trgu posjeduje.

T. nosi mokasine, štrikane papuče ili bose noge, Baloni joj predstavljaju slobodu. Na leđima ima ruksak od prave kože, u njemu nosi tatn ruski fotoaparat. Pušta balone u zrak pa vještim rukama fotografira nebeski spektakl. 

Ostavila je jedan balon (veže ga za korman bicikla, mogla bi popiti cappuccino)

T. voli konje, misli da donose sreću.





















nosila sam: suknja - vintage, torba - zara, majica i šešir - H&M, naočale - GIANT VINTAGE, lančić - Nakit by luce Lu








U pozadini svega svirao je Deep Purple.
Držanje za ruke, puse poslane negdje daleko u zrak i poruke u boci.
Osedlani konji, moj cvjetni Pony i tvoja narančasta jurilica (samo nam je biciklistička staza granica)

Do sljedećega puta,

V. :*


Objavi komentar

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.