Latest Instagrams

O kratkoročnom i slatkom bijegu iz realnosti

19. travnja 2014.
















Masivna stabla, borove iglice koje škakljaju.
Dva para očiju & dva para podočnjaka.
Dvije kave iz automata,  jedna velika milka sa pucketavim prahom i gumenim bonbonima.
Dvije knjige - on: Vodič kroz galaksiju za autostopere 
    ja: Rat svjetova

Moje mjesto za čitanje koje tek pokoja pčela posjeti; od sada i tvoje najdraže mjesto.
Oprostit ćeš mi prolivenu kavu i započeti temu o teoriji praska (kad se raspuknem poput oraha hoće li moja unutrašnjost biti trula?)

Stavljam slušalice u uši i puštam Floyde.

Prestaješ se duriti. Počinje kiša, pokrivaš me jaknom da ne pokisnem.
Kapljice ti se lijepe na vlasi kose  (miris tvojeg šampona, pokošene trave & vjetra)

Nalet optimizma.  Duboki uzdah. 






















nosila sam: suknja - h&m, cipele - new yorker, torba - vintage, majica - shs, naočale - GIANT VINTAGE







V. :*


2 komentara

Thank you for visiting!

Latest Pins

© Blue Turpentine. Design by FCD.